Search Word Puzzle

oloha bloggers. (tangan di bahu anak mata ke tepi).. how about ur days? aceeyy tiba2 ja aku tanya pasai hampa semua kan? saja amik hati suh baca entry aku yang bosan. biasa la. fizikal happy tp mental tgh gabra tunggu result upu yang insyaAllah akan kuar dua hari lg. so tgah menghitung hari la skrg nih. tapa2. let's enjoy first. tgahari xd g Jitra Mall then terjumpa buku search word puzzle huhu so tunggu apa lg. bought ler aku ni pon. then balik umah nk try search kat internet games tuh. lerr ada yg on9 rupanya. nyesal aku beli tapi tapa yg on9 nih ada masa. tak best. kalau yg buku boleh tipu2 punya masa. belagak kononnya aku terer la padahal kerek. :p

ni 1st time nih. win la sgt. worst punya masa aku amik nak siapkan. (507s)

erkk kali ke-2 main lagi terok (549s). nah la ampa try. word search games.