Colourful Life

kalau dulu2 mesti kawan2 tanya, "hang suka warna apa?" aku pon cakap la, "hijau, biru, merah, jingga, oren, kuning, pink dan bla bla bla". so bila dah dewasa ni *ok, dewasa. apa2 yg aku beli mesti berwarna-warni. not stick to one colour only. aku pon tak tau kenapa. maybe blur nak pilih colour kot tak pon aku rabun colour. haaaaa. tak2. aku rasa interested dgn colourful nih. rasa ceria ja. childish pon ada jugak. takpa. janji aku bahagia. warna-warni memberi satu kebahagiaan kepadaku. ewahhh. *actually ada lg yang berwarna-warni tp semua barang aku dh disimpan di dalam restroom. cuti sem. tp aku tak balik2 lg. aaaarghhh. secubit stress.

haaa. ni beg yg aku beli kat jalan masjid india.
harganya errr no need to know. trkejut nanti. :)
*abaikan meja di belakang

ok. ini adalah katil aku kat U.
bersama encik beruang di atas pelangi.

blog aku yg colourful. dot dot.

twitter aku yg colourful jgk. ripe ripe.


warna-warni kehidupan aku.
aku bahagia dengan pilihan aku. *ok yg nih gedik