buku termurah!!

jam sudah menunjukkan jam 1.58 a.m. esok aku ada dua test namun hati aku masih relax, fun, cool dan sewaktu dengannya. aku just nak share about pesta buku yang aku gi petang xd brsama cousin2ku. Big Bad Wolf Books. yaa. itulah nama pesta buku itu. jualan buku yg paling gempak penah aku pegi. murahhhhhhhh. ada yg bawak luggage kot semata2 nak angkut buku2. ish3. hebat! 8 hinggit ja aku beli utk sebuah buku. harga asal memey mahal la kan. sapa2 yg tak gi lagi tu jom g MAEPS kat UPM. come2. tak percaya? nah gambar.....

haaaa tengok. sebuah buku tu hnya RM8 ja. tiga buah buku baru RM24.
kalau ikutkan sebuah buku around RM20 something kan? hikhik

buku twilight new moon pon aku beli. RM8 ja. wah3.

ini buktinya. percaya dah? macam naik gila aku tgok buku murah2.
tp buku Malay tkda la. semua yg American punya buku. :)