Love KBS



KBS? wohoo pa benda tu? channel KBS World? no larh. Kem Belia Sejahtera. dah cuti 4 bulan nih so aku saja la isi masa lapang gi kem nih. best sangat2. kawan2 semua gempak gila habaq mai. especially credit to kumpulan aku, maratul solehah. sepanjang kem nih best sangat dapat kenai dgn hampa smua. even umoq tak sama tp sekepala dan sekutu la. saya sayang anda semua. tatkala berada di sana, aku tak rasa pon macam aku ada kat sebuah kem. mewah kot. tido bilik beraircond, makanan gila sedap. skrg after balik, berat aku dah naik 3kg. gila badak besaqq!! woa. yg paling best dpt sijil kursus kahwin haaaaa boleh dah nak kahwin pas nih. tunggu org masuk minang ja nih. huhu =) ukhuwah fillah. semoga persahabatan kita terus berkekalan insyaAllah.
  • Kak Sumaiyah
  • Jahirah
  • Kak Tikah
  • Kak Umi
  • Kak Izah
  • Kak Wani
  • Kak Izzati
  • Naimah
  • Asiyah